رییس کل دادگستری زنجان: استفاده از ابزار‌ها و تکنولوژی‌های جدید در کاهش تلفات حوادث رانندگی موثر است

15:49 - 07 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۹۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری زنجان: استفاده از ابزار‌ها و تکنولوژی‌های جدید در کاهش تلفات حوادث رانندگی موثر است
رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه استفاده از ابزار‌ها و تکنولوزی‌های به‌روز دنیا در کاهش تلفات حوادث رانندگی موثر است، گفت: آزادراه‌ها جزو سرمایه ملی و از زیرساخت‌های اصلی توسعه هر کشور به شمار می‌روند که لازم است در حفظ، نگهداری و بروز رسانی جاده‌ها و آزادراه‌ها سعی و اهتمام بیشتری شود.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین فرجی برحق در دیدار با مدیر عامل آزاد راه‌های زنجان، بر رفع هر چه سریع‌تر مشکلات آزاد راه‌های استان تاکید کرد و افزود: آزادراه‌ها جزو سرمایه ملی و از زیرساخت‌های اصلی توسعه هر کشور به شمار می‌روند و خوشبختانه استان زنجان به لحاظ موقعیت جغرافیای و ژئوپولتیکی از این نعمت بهره مند است و باید در حفظ، نگهداری و بروز رسانی جاده‌ها و آزادراه‌ها سعی و اهتمام بیشتری شود.

 وی بر استفاده از ابزار‌ها و تکنولوزی‌های به روز دنیا در کاهش تلفات حوادث رانندگی تاکید کرد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به در پیش بودن فصل ریزش نزولات آسمانی در استان بر آمادگی مجموعه راهداری و ترمیم آسفالت نقاط معیوب تاکید و خاطر نشان کرد: از هم اکنون باید به فکر فصل سرما و یخبندان در جاده‌ها بود و از ماشین آلات بروز و تکنولوزی‌های جدید در برف روبی جهت حفظ جان مردم و آزادرا‌ها استفاده شود و همچنین باید در برگزاری مزایده و واگذاری پروژه‌های راهداری به پیمانکاران تسریع شود.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی برحق با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای حفظ آزاد راه‌ها و رفاه مردم افزود: آسفالت ریزی قبل از فصل سرما، ایجاد روشنایی در نقاط حادثه خیز و تعمیر تابلو‌ها و چراغ‌ها از اهم اولویت‌های راهداری است. 

در ابتدای این جلسه صادقی، مدیر عامل آزاد راه‌های استان ضمن تبریک انتصاب رییس کل دادگستری استان گزارشی از وضعیت موجود آزاد راه‌ها ارائه کرد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *